četvrtak, 7. travnja 2016.

Aura Glorious Cheeks rumenilo ˗ nijansa 224 Rose

Ovo nije moj prvi susret s Aura Glorious Cheeks rumenilima. Imam jedno duže vrijeme nijansu 210 Coral Crush i zbog svoje pigmentarnosti i trajnosti jedno je od dražih rumenila koje posjedujem, a recenziju možete pročitati ovdje.

Nijansa 224 Rose je nijansa koju nikada ne bi odabrala za sebe jer volim jača, intenzivnija rumenila, no jako mi je drago što je upravo ova nijansa našla put do mene jer sam se u njezinu ljepotu totalno zaljubila.
Ovo rumenilo također dolazi u čvrstoj plastičnoj ambalaži s prozirnim dijelom kroz koji možete vidjeti o kojoj se nijansi radi, a količina rumenila je 5 g.

Tekstura samog rumenila je praškasta pa dok ga uzimate četkom bit će ga i izvan kutijice, no na lice se jako lijepo nanosi bez rasipanja. Iako je rumenilo svjetlije i nježnije izrazito je pigmentarno tako da se pri nanošenje treba paziti da se ne bi pretjeralo, ali za razliku od nijanse Coral Crush nije potrebno toliko blendanja da bi na licu izgledalo lijepo i prirodno. Rumenilo se odlično može nadograditi ukoliko vam to bude potrebno jer mi je trajnost izvrsna te će potrajati cijelo radno vrijeme, a po potrebi i duže.
Sama nijansa je roza, hladnog podtona i sedefastog finisha te mi se sviđa kako lijepo osvježi lice pružajući mu jedan prirodni, zdravi izgled. Ja sam toplog podtona, no ova nijansa mi savršeno pristaje i baš mi se sviđa kako mi stoji.

Aura kozmetiku možete pronaći u Kozmo drogerijama većih gradova, a za rumenilo trebate izdvojiti oko 30 kn.
Jeste li izabrali iz Aura asortimana nešto za sebe? Kako vam se sviđa ovo rumenilo?



*PR ˗ Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.

Broj komentara: 14:

  1. Još nisam ništa isprobala, a privlači me puno toga. Od pudera, korektora, iluminatora. Više volim zemljane tonove rumenila u zadnje vrijeme, pa ću vjerojatno izabrati takvu nijansu. Tebi ova pinki nijansa super stoji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će biti prilike za isprobavanje :D Ja bi najradije cijeli stalak pokupovala jer mi se sve sviđa :D Hvala ti :*

      Izbriši
  2. Znala sam da će ti se svideti <3 Jel da da je predivno?
    Meni je mama maznula baš ovo dok su ostala 3 (iz dopune kolekcije) kod mene i obožavam ih :D L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predivno je :D Kod tebe sam čitala o njima i morat ću škicnuti i ostatak :)

      Izbriši
  3. Jako lijepo rumenilo, baš mi se sviđa i nijansa i finish :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se nijansa, ali mi smeta shimmer. :(
    Tebi divno pristaje i nadam se da ćeš si još nijansi nabaviti. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam :P Nekako sam se zatrpala u mat rumenilima i baš mi je trebalo malo promijene :D

      Izbriši
  5. Ja nisam ljubitelj rumenila ali Aura baš ima dobre nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni ne treba ništa od make upa samo daj rumenilo. Jako sam svijetle puti i bez rumenila bih izgledala kao duh :D

      Izbriši
  6. Imam ovu nijansu, zaista je prelepa. Sama tekstura rumenila je savršena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, tekstura je savršena, a nijansa prelijepa :D

      Izbriši
  7. Divna je nijansa i baš ti lijepo stoji. :)

    OdgovoriIzbriši