subota, 11. listopada 2014.

Aura Glorious Cheeks rumenilo

U prošlim postovima spomenula sam da sam sudjelovala u blogoprojektu razmjene kozmetičkih proizvoda, a moj par je bila draga Teodora s bloga Lolin svet, koja je i pokrenula ovaj blogoprojekt. Kada me je Teodora pitala što želim u paketu, moj odgovor je bila Aura kozmetika koje nema za kupiti u Hrvatskoj, a puno lijepih stvari sam čitala o njoj i jako sam željela isprobati nešto. Uz ostale Aura proizvode našlo se i ovo rumenilo o kojem ću vam danas pisati.

Aura je srpski brend osnovan 1996. godine. Sjedište i proizvodni pogoni su u Nišu, a predstavništvo u Beogradu. Više o Aura proizvodima možete pročitati na njihovim stranicama ovdje.
Rumenilo dolazi u kutijici od crne čvrste plastike s prozirnim krugom kroz koji vidimo nijansu rumenila. Mjesto gdje se otvara zaštićeno je od neželjenih prstića ljepljivom trakom, što je kod mene veliki plus. Čvrst je mehanizam otvaranja/zatvaranje, tako da rumenilo možemo nositi u torbici bez straha da će nam se otvoriti. U kutijici se nalazi 5 g rumenila koje se treba potrošiti kroz dvije godine.
Nijansa mog rumenila je 210 Coral Crush te kao što mu i ime govori riječ je o narančasto koraljnoj nijansi idealnoj za jesenske kombinacije. Rumenilo sadrži jako sitan zlatni shimmer koji licu daje suptilan blistav izgled. Ono što mi se jako sviđa kod ovog rumenila je baršunasta tekstura koja se lijepo aplicira na lice. Pigmentacija je također iznenađujuće dobra te se mora pažljivo aplicirati na lice ako ne želimo izgledati kao klaun. Ne trusi se i jako lijepo se blenda, a trajnost mu je odlična, kada ga nanesem na lice ne mrda dok ne skinem šminku.
Na fotografijama vidite da rumenilo na prstu izgleda dosta intenzivno, dok na licu daje jednu nježnu toplu nijansu.

Sastav:
Cijena rumenila je oko 387 dinara, što bi bilo oko 3,25 €.

Iako mu sastav nije idealan, rumenilo me ugodno iznenadilo teksturom, pigmentacijom i trajnošću te je u ovim prvim danima jeseni postalo moje omiljeno rumenilo.


Jeste li probali nešto od Aura kozmetike? Kako vam se sviđa ovo rumenilo?

22 komentara:

  1. Divno je i baš ti lepo stoji :) Drago mi je da si probala bar nešto što ti je bila želja a nadam se i da ovo neće biti poslednje :) Zato služe blogodrugarstva <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Lidija :D Neće biti posljednje, imam još nekoliko proizvoda koji čekaju isprobavanje :D

      Izbriši
  2. jako lijepo ti stoji i super izlgleda :) nisam ništa Aurino probala, valjda budem jednog dana :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna i baš posebna nijansa! <3 Ni ja nisam imala prilike probati Aura proizvode, al budem već :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ju u pakovanju izgleda napadno ali na licu sasvim fino :)

    OdgovoriIzbriši
  5. baš mi se sviđa nijansa - onako je uočljiva, ali nije napadna kada se pazi kod nanošenja,,
    vjerujem da podigne look :D
    Aura kozmetika me duže vrijeme privlači,, nisam pojma imala da su srpski brend.. odlična ideja za razmjene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja znala, dok nisam malo googlala :D A razmjena je bila puno pogodak :)

      Izbriši
  6. Svidja mi se :) nije napadno na licu sto je najbitnije :) nisam jos probala njihove stvari, voljela bih onaj fiksator u spreju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he, imam fiksator, također sam dobila u razmjeni, ali ga još nisam imala prilike isprobati :D

      Izbriši
  7. Prekrasno je, ali ja i ovakve nijanse se nikako ne slažemo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam više tip za roza nijanse, ali s ovom sam se iznenađujuće dobro složila :D

      Izbriši
  8. U pakiranju rumenila ovakvih crvenih nijansi izgledaju ''zastrašujuće'', ali zapravo kada se nanesu na obraze daju predivnu boju :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš mi se sviđa nijansa!! Lijepo ti stoji.

    OdgovoriIzbriši
  10. Mnogo sam se plašila zbog nijanse rumenila, nisam znala da li će ti odgovarati, stajati. Sad mi je laknulo što ti se svidja i veoma mi je drago. :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Uf, mislim da mi nikada ne bi palo na pamet da ga kupim jer je boja baš jaka (inače nisam baš ljubitelj rumenila) ali na licu izgleda toliko predivno, da ću obratiti pažnju sledeći put kad prođem pored ove šminke. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svijetle sam put pa bih bez rumenila izgledala kao duh, tako da ne mogu zamsliti make up bez rumenila :D Probaj, baš me zanimaju dojmovi :)

      Izbriši