četvrtak, 16. lipnja 2016.

Nivea Creme Care krema za čišćenje lica

Prije otprilike mjesec dana Nivea je predstavila novu liniju za čišćenje lica Creme Care. Posebnost linije je, osim što učinkovito čisti lice, formula poznate plave njege. Liniju čine tri proizvoda: mlijeko za čišćenje, krema za čišćenje i maramice za čišćenje.

Prvi susret s plavom njegom bila su putna pakiranja kreme i maramica za čišćenje lica koja su se našla u Tester Boxu za svibanj, a moje simpatije osvojila je krema za čišćenje lica koja je zvijezda ovoga posta.


Krema za čišćenje lica je umivalica nježne teksture kreme koja se umasira na mokro lice i vrat te se ispere. Osjećaj kada kremu nanesete na lice je poput regeneratora za tuširanje kada ga nanesete na tijelo. Izrazito je ugodna na licu te nježno čisti ostatke šminke i nečistoće. Za razliku od gela za umivanje ova krema se gotovo uopće ne pjeni, nego baš poput kreme nježno klizi po licu. Koristila sam je nakon što bi micelarnom uklonila šminku kako bi temeljito očistila lice od nečistoća.
Ovo je moj prvi susret s umivalicom teksture kreme i jako mi se sviđa njezina nježnost prema koži te što me nije ni malo isušila, a nakon umivanja nema osjećaja zatezanja koji se zna javiti nakon korištenja nekih gelova / pjena.
Krema sadrži Eucerit® i pantenol koji održavaju prirodnu ravnotežu vlage u koži te je štite od isušivanja i upravo zbog toga mislim da je krema pogodna za sve tipove kože.

Miris je još nešto što obožavam, a on je identičan kao miris univerzalne plave Nivae kreme i jako mi je drago što je Nivea u zadnje vrijeme izbacila dosta proizvoda s voljenim mirisom ♥.

Sastav: Aqua, Isopropyl Palmitate, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Methylpropanediol, Bis – Diglyceryl Polyacyladipate – 2, Glyceryl Stearate, Panthenol, Cetyl Palmitate, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Octyldodecanol, Decyl Glucoside, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Methylparaben, Limonene, Linalool, Geraniol, Citronellol, BHT, Parfum.

Kao što vidite sastav nije savršen, no osobno nisam čistunka kada je sastav u pitanju, ako mi proizvod savršeno odgovara kao što je slučaj s ovom kremom za čišćenje.
Nivea krema za čišćenje lica dolazi u tubici od 150 ml što je poprilična količina te ukoliko je koristite jednom dnevno potrajat će vam nekoliko mjeseci. Preporučena cijena je 42,50 kn, a možete je pronaći u svim drogerijama i trgovačkim lancima.


Jeste li probali nešto iz Nivea Creme Care linije? Kako vam se sviđa ova krema za čišćenje lica?

Broj komentara: 26:

  1. Volim Nivea proizvode uvijek miriše tako divno. ali nisam pobornik one njihove klasične kreme iz razloga jer mi je previše masna... lijepa recenzija možda se zaletim pa isprobam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Klasična Niveica je kod mene u stalnoj upotrebi, a koristim je za pete, laktove pa čak i za usnice :D Ako bude prilike isprobaj je, vjerujem da će ti se sviđati :)

      Izbriši
  2. Čini se kao dobar Nivea proizvod, možda ga čak i isporbam :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgleda da cu i ovo da kupim samo zbog mirisa hahah :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam ga probala i imam cijelu kolekciju (kremu, vlažne maramice i mlijepo za lice) i krema mi se najviše svidjela! :D Obično mi proizvodi za lice od Nivee, štete koži, ali ovaj put se pokazalo drugačije - pomogla je i to dosta! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni ne odgovaraju svi Nivea proizvodi za lice, no ovaj je odličan :D

      Izbriši
  5. I mene je odusevila uprkos sastavu, al Nivea je to :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Budući da su mi tvoji dojmovi redovito copy-paste na mojoj koži, izgleda da ću je morati probati... ;) Obožavam karakterističan Nivea miris i sigurna sam da će doći na red.
    P.S. Priznajem. Nisam ni ja čistunka kad je sastav u pitanju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako bude prilike isprobaj, jer stvarno je riječ o odličnom proizvodu :)

      Izbriši
  7. Probaću je prvom prilikom, baš si me zainteresovala sad :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj gdje si bila s ovom recenzijom prije :P Tražila sam baš takav proizvod i uzela od Balee, ali je ispalo da me peče, vjerojatno zato što ima parfem negdje oko sredine, to sam primjetila da mi smeta. Na kraju sam uzela neki Melvita žele. Mislim super je on, dapače, ali ono, Nivea je nešto povoljnija :) Svakako ću je uzeti, samo da smanjim zalihe umivalica, stvarno sam ih nakupila dosta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ovo je jedna dobra i povoljna umivalica te sam baš sretna što sam je pronašla :D

      Izbriši
  9. Super mi je došla ova recenzija jer sam baš htjela kupiti. Prije sam više pazila na sastav, a sada kao i ti ono što mi odgovara to i koristim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad nađem proizvod koji mi odgovara, a još pri tome je povoljan pa nitko sretniji :D

      Izbriši
  10. obožavam isprobavati različite proizvode za čišćenje lica, a ovaj mi je posebno zanimljiv :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Obozavaam NIVEA proizvoide pogotovo zbog mirisa,sada sam sigurna da cu ga kupiti :)

    Posjetite moj blog,ako zelite uskoro novi postovi highgirlss.blogspot.ba VELIKO HVALA!

    OdgovoriIzbriši
  12. Nisam isprobala, ali volim sve što je Niveino, tak da, treba isprobati i ovu ljepotu. :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Odgovori
    1. Proizvođač kaže da je, a i ja to mislim jer sam je koristila kada mi je koža divljala zbog hormona i od masne bila izrazito suha te mi je ova umivalica odgovarala i nije mi dodatno isušila kožu :D

      Izbriši