srijeda, 2. ožujka 2016.

Merz Spezial maska za područje oko očiju

U potrazi sam za dobrom kremom za područje oko očiju te kad sam bila u Mulleru ugledala sam voljenu masku koju nisam jako dugo koristila. Malo su joj promijenili ambalažu, ali i poradili na sastavu u kojem više nema parabena što je za svaku pohvalu.


Maska se sastoji od četiri vrećice spojene u jednu, a u svakoj vrećici nalazi se 1 ml proizvoda. Cijena jedne vrećice, odnosno 4 ml proizvoda je 9,90 kn, a može se pronaći samo u Mulleru.

Što kaže proizvođač?
Merz Spezial maska ​​za oči je intenzivna njega za osjetljivo područje oko očiju. Sadrži hidratantnu hijaluronsku kiselinu i umirujuće ekstrakt krastavca. Učinkovit kompleks iz prirodne soje i rižinih peptida te ekstrakta mikro-alga visoke kvalitete stimuliraju kožu i ublažavaju vidljive znakove starenja. Kontura oka je zategnutija i osvježena, bore su smanjene kao i natečenost i podočnjaci.
Maska je dermatološki i oftalmološki testirana. Miris joj je nježan, osvježavajući.

Koristi se tako da se nanese na područje oko očiju, kao i na kapak, ostavi se da djeluje 10 – 15 minuta, a onda se ostaci nježno uklone kozmetičkom maramicom.

Ja je nisam tako koristila. Koristila sam je kao kremu za okoloočno područje, a kako je riječ o maski koja je gušće teksture i masnija je, koristim je kao dio noćne njege. Zbog specifičnog pakiranja, koristim vrećicu po vrećicu, tako da je presipam u malenu teglicu s poklopcem i jedna vrećica mi potraje oko tjedan dana.

Maska je odlična za hidratizaciju okoloočnog područja te nakon mjesec dana stalnog korištenja, okoloočno područje mi se stvarno čini čvršće i zategnutije. Podočnjaci su još uvijek tu, ali nakon loše prospavane noći nema onog ekstra umornog izgleda i znam da je za to zaslužna ova maskica. Također sam primijetila da mi korektor sjeda bolje jer mi je okoloočno područje nahranjeno i nije isušeno.

Ukoliko ste u potrazi za okoloočnom kremom probajte ovu masku, a ako imate svoju omiljenu okoloočnu kremu ovu masku uvijek možete koristiti kao dodatnu njegu u kriznim situacijama.

Jeste li probali Merz Spezial masku? Koja je vaša omiljena okoloočna krema?



Broj komentara: 28:

  1. I ja sam se nedavno sjetila ove maske i kupila je :) Također sam je koristila kao kremu i potpisujem sve što si napisala. Stvarno je dobra i cijena joj je zaista smiješna! Sada je koristim kao masku jer sam počela s testiranjem Afroditine okoloočne s kamilicom ♥
    Jučer sam bila u Mulleru pa sam kupila i hvaljenu Merz masku s bijelom glinom, ali je još nisam probala tako da ne mogu ništa reći osim da su očekivanja velika :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što si zadovoljna s okoloočnom maskicom :D Masku s bijelom glinom još nisam probala, ali svakako planiram :D

      Izbriši
  2. Odlično izgleda. Što se okoločne kreme tiče ja koristim RoC. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. RoC okoloočnu imam kod kuće, no još nije došla na red za isprobavanje :D

      Izbriši
  3. Odlično zvuči, trebala bih ju isprobati :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Pojma nemam da li ovih maskica ima kod nas a svoju omiljenu okoloočnu još uvek nemam. Pobala sam mnoge od kojih su neke bile stvarno dobre a neke malo manje pa sam još uvek u potrazi za onom pravom. Super što si se setila da je koristiš kao kremicu a bitno je i da deluje :) L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nam je svima najteže naći dobru okoloočnu kremicu :)

      Izbriši
  5. Mislim da je vrijeme da počnem brinuti o svom okoloočnom području, do sad sam macakala samo noćnom/dnevnom kremom, ali bliži mi se 25, a zaklela sam se da ću u dvajspetoj počet s prevencijom. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S prevencijom je uvijek dobro započeti, tako da samo naprijed :)

      Izbriši
  6. Nisam ni znala da imaju ovu maskicu, a sad ću je sigurno prvom prilikom isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  7. jako interesantno! Dobrih proizvoda za oko očiju nikad dosta. Evo maska je na spisku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maska je svakako vrijedna pažnje, a cijena je smiješna :D

      Izbriši
  8. Trenutno sam baš u fazi isprobavanja maski za lice, pa ću sigurno isprobati i ovu. Zadnja maska za područje oko očiju koju sam isprobala mi je dosta isušila to područje, pa sad saniram štetu s Avonovom kremom iz linije Anew Hydra-advance.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam koliko je teško sa saniranjem štete tako da sretno, a ako budeš u prilici probaj ovu maskicu :D

      Izbriši
  9. koristila sam ovu masku, ali uvijek kao masku :) Super ti je ideja da ju koristiš kao okoloočnu kremu :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Stalno govorim da ću ju kupiti pa nikako. Ali sad znam da moram, okoloočno područje mi je baš isušeno i treba mu njege. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Nisam probala ali mi se cini poprilicno dobra. Dopada mi se ideja o prebacivanju proizvoda iz kesice u kutijicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim čuvati kutijice tako da je kod mene često neki transport u pitanju, a dobro mi dođu i kad se pakiram na neko kraće putovanje :D

      Izbriši
  12. Nisam uočila masku u mulleru :/ okoloočno područje mi je koma pa ću definitivno isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako probaj jer je odlična za isušeno područje :)

      Izbriši
  13. Očito si pokrenula trend! ;) Ja u ožujku obično pijem njihove vitamine (dražeje), tako da maska definitivno ide na popis kupiti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ova maska jedino što sam probala od Merz Spezial, ali to je tek početak :D

      Izbriši