srijeda, 12. ožujka 2014.

Apivita Natural Radiance serum


Apivita Natural Radiance serum koristim skoro tri mjeseca i skoro je pri kraju pa bi bilo pravo vrijeme za napisati koju rečenicu o ovom serumu. Temeljni sastojak ovog seruma su borovnica i vitamin C i ovo je moj prvi serum s vitaminom C te se otkako koristim ovaj serum pitam kako sam tako dugo živjela bez seruma s vitaminom C jer su vidljive očite promjene na mojoj koži.

Serum dolazi u staklenoj bočici od 15 ml s pipetom, što je po meni dosta nepraktično jer je serum teksturom sličan laganijem fluidu pa ga je problem nanositi pipetom, pogotovo pred kraj. Po meni bi bolje pakiranje bilo bočica s pumpicom, ali šta je tu je. Često ćete čuti da ovaj Apivita serum zovu i zelenim serumom zbog boje bočice u kojoj se nalazi.



Što proizvod obećava?
• Blistava i revitalizirana koža bez tragova umora.
• Smanjenje diskoloracije i poboljšanje cjelokupnog tona kože zahvaljujući borovnici i vitaminu C.
• Snažna antioksidacijska zaštita zahvaljujući vitaminu C, šipku, naru i propolisu.
• Održavanje dugotrajnosti stanica zahvaljujući koenzimu Q10


 Ono što ja mogu reći o proizvodu je da mi je koža živnula otkako koristim ovaj serum. Kad kažem živnula mislim da izgleda zdravo i da ima lijepu prirodnu boju. Serum sam koristila jednom dnevno, najčešće ujutro, na čistu kožu. Svega nekoliko kapi je dovoljno za cijelo lice i vrat. Sam serum nije dovoljan pa sam na njega nanosila uobičajenu kremu. Kada govorim o ovom serumu, obavezno moram spomenuti njegov miris koji me je malo iznenadio jer od seruma očekujem nježniji, kremastiji miris, dok je ovaj izrazito osvježavajući i citrusan. Miris se ne zadržava dugo na koži, nakon nanošenja brzo nestane, ali čula sam da je neke djevojke znao iritirati. Meni se osobno miris sviđa i on je jedan od razloga zašto sam serum koristila većinom ujutro, a to je da me je miris ujutro lijepo razbuđivao :)


Prije nego što navedem sastav proizvoda, moram napomenuti da ovaj proizvod sadrži 96% prirodnih sastojaka te ne sadrži parabene, silikone, propilen glikol, mineralna ulja, etanolamine, ftalate, PCM, NM. Uz Apivitu kao brand važno je napomenuti da koristi reciklirane materijale za pakiranje proizvoda i da je vodu zamijenila infuzijom zelenog čaja kako bi pojačala antioksidacijsko djelovanje proizvoda.

Sastav: Aqua**, Glycerin, Olus Oil, Dodecane, Ascorbyl Glucoside, Olea Europaea Fruit Oil*, Cetearyl Alcohol, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Ceteth-20 Phosphate, Solanum Lycopersicum Fruit/Leaf/Stem Extract, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Punica Granatum Seed Oil*, Propolis Extract, Vaccinium Myrtillus Fruit/Leaf Extract, Olea Europaea Leaf* Extract, Rosa Moschata Seed Oil, Ubiquinone, Acer Saccharum Extract, Citrus Aurantium Dulcis Fruit Extract, Citrus Medica Limonum Fruit Extract, Sodium Hyaluronate Oligosaccharides, Arachis Hypogaea Oil, Cetyl Palmitate, Camellia Sinensis Leaf*, Saccharum Officinarum Extract, Aqua, Citrus Medica Limonum Peel Oil*, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil*, Citrus Aurantium Amara Flower Oil*, Rosa Damascena Flower Oil*, Potassium Hydroxide, Phenoxyethanol, Panthenol, Dicetyl Phosphate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sclerotium Gum, Caprylyl Glycol, Squalane, Sodium Citrate, Ethylhexylglycerin, Sodium Acrylates Copolymer, Alcohol, Bisabolol, Sodium Gluconate, Lecithin, Retinyl Palmitate, Sorbitan Palmitate, Sorbitan Olivate, Caprylic/Capric Triglyceride, Citric Acid, Pyridoxine HCL, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Diisopropyl Adipate, Hydroxypropyl Cyclodextrin, Parfum, Limonene, Geraniol, Citral, Citronellol, Linalool.


Mana ovog proizvoda je cijena koja je u našim ljekarnama preko 300 kn za 15 ml proizvoda što je po meni previše te ga je isplativije naručiti preko interneta jer i uz shipping puno je povoljnije. Kako je ovo moj prvi serum s vitaminom C, planiram isprobati još nekoliko seruma koji sadrže vitamin C, a ovaj Apivita Natural Radiance serum ponovo isprobati kada ga budem mogla uspoređivati :)

Koristite li serume s vitaminom C? Jeste li probale ovaj serum?

Broj komentara: 18:

  1. zvuči jako dobro :) sviđa mi se što sadrži vitamin C i daje zdrav izgled licu :)
    totalno sam zanemarila korištenje seruma u svojoj rutini, trebam to promijeniti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trebala bi to promijeniti, koža će ti biti zahvalna :)

      Izbriši
  2. Koristim serume s vitaminim C ali ponekad. Inače obožavam serume i fluide, pa uvijek istražujem neke nove. Ali slažem se, vitamin C zaista dobro djeluje na kožu, iako ovaj od Apivite nisam isprobala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovo prvi serum s vitaminom C i stvarno se vidi razlika na koži :)

      Izbriši
  3. držim se baleinog aqua seruma, koji mi je odličan, imam i neki vitaminski ali naravno, redovito zaboravljam na njega... cijenu ovog bolje da ne komentiram, a moram priznati da mi se i glicerin na visokom mjestu u nečem što ide na lice baš i ne sviđa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aqua serum obožavam i on mi je spas preko ljeta :D

      Izbriši
  4. Drago mi je što djeluje, ali cijena :eek: Ja sam tek nova u svijetu seruma pa sam probala jedino Balea Aqua serum, ali me užasno intrigiraju "puževi" serumi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aqua serum je divan, a kad isprobaš "pužev" serum javi dojmove :D

      Izbriši
  5. Jutarnja njega mi ne može bez seruma sa vit C :) Nakon isprobavanja nekoliko (pa i Apivitu) već neko vrijeme sam na Green Girl ''as time goes by'' i odličan je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. As time goes by mi je na WL kao i još neki proizvodi Green Girl, tako da ću kad potrošim neke zalihe imati poveću narudžbu :D

      Izbriši
  6. Meni je ovaj bio odličan, ja sam ga naručila bila s bestpharmacy.gr i onda je puno pristupačnija cijena...trenutačno koristim od NovExperta koji mi je ok, ali me nije baš nešto oduševio...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam sad gledala bestpharmacy.gr stranicu i imaju puno akcija :) NovExpert serum mi je također na WL, ali vidjet ćemo još :)

      Izbriši
  7. Nisam ovo isprobala, ali mogla bih. Sviđa mi se što su najviše zastupljeni prirodni sastojci. Počela sam paziti na to u zadnje vrijeme što više mogu. Detaljna i kvalitetna recenzija. Pohvale :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :) Ako voliš prirodne sastojke u kozmetici, ovo će ti se sviđati :)

      Izbriši
  8. Ja se mislim da mužu na popis stavim i ovo, ide uskoro u Atenu poslom, pa da ga iskoristim... :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mudro zboriš :) Trebaš mu sastaviti popis apivita proizvoda jer su tamo puuuno povoljiniji nego kod nas :)

      Izbriši
  9. Obožavam Apivitine proizvode, a ovo je jedan od onih koji su mi još uvijek na WL i nikako da dođu na red (doduše, tester je bio odličan) :D

    OdgovoriIzbriši