ponedjeljak, 6. siječnja 2014.

Caudalie Vinexpert set


Volim Caudalie kao brend i kad sam ugledala ovaj set morala sam ga kupiti. Nakon tri tjedna korištenja, odnosno nakon što sam potrošila proizvode, odlučila sam vam napisati nešto o njima.

Vinexspert linija je linija za učvršćivanje kože lica i zaglađivanje prvih bora. Specifična je po tome što sadrži resveratrol, sastojak izoliran iz sjemenki grožđa i jedan od patenata Caudalie kozmetike. Proizvodi iz Vinexpert linije ne sadrže parabene, fenoksietanol, umjetna bojila, mineralna ulja i nisu testirani na životinjama.



Set dolazi u crnoj kutiji u kojoj su složena četiri proizvoda iz linije Vinexpert te sve skupa izgleda jako elegantno, od kutije do ambalaže. Proizvode iz seta koristila sam u svojoj rutini njege lica istovremeno, oko tri tjedna.  

U setu se nalaze:
• radiance dnevni fluid spf 10, 10 ml
• infusion noćna krema, 10 ml
• učvršćujući serum, 10 ml
• anti – age serum za područje oko očiju i usana, 7 ml

U nastavku posta ću vam pokušati dočarati svoje dojmove o svakom proizvodu pa ako vaš zanima nastavite čitati.


Vinexpert radiance dnevni fluid koristila sam svako jutro, nekad sam fluid nanosila nakon seruma, a nekad samostalno. Fluid je lagane teksture, lijepo se upija u kožu, no nije dobra podloga za make up jer se trusi. Zbog svoje lagane teksture mislim da ne bi odgovarao suhokošcima, nego normalnoj do masnoj koži. Na internetu sam pronašla da je u ovoj liniji izašla i Vinexpert riche dnevna krema koja je namijenjena baš suhoj koži pa eto, ima nešto i za suhokošce :) Preporučena cijena ovog fluida je 285 kn za 30 ml. Po meni ovaj fluid nije ništa posebno te mislim da se za tu cijenu može naći puno bolji proizvodi za dnevnu njegu, a i ne sviđa mi se što se fluid trusi jer volim kada mi je dnevna krema dobra podloga za make up.




Vinexpert infusion noćnu kremu koristila sam svako veče nakon što sam nanijela učvršćujući serum. Tekstura ove kreme je gelasta, odnosno kako bi ja rekla zrnasta (sirasta). Zaboravila sam ju uslikati pa da bih vam objasnila teksturu usporedit ću ju s Caudalie Vinosource Sobre kremom. Oni koji su probali taj sorbe znaju na što mislim. Krema je lagana i lijepo se upija u kožu te je jedna od rijetkih noćnih krema koja mi se stvarno svidjela. Inače nisam ljubitelj noćnih krema jer su mi sve preteške i masne te ne odgovaraju mojoj masnoj koži, nego radije stavim dnevnu kremu (bez spf naravno) u malo debljem sloju. Također mislim da upravo zbog toga što meni ova krema odgovara, neće odgovarati suhokošcima. Preporučena cijena ove kreme je 285 kn za 30 ml i kako je to jedna od rijetkih noćnih krema koja mi odgovara, kupit ću ju opet.


Vinexpert učvršćujući serum je proizvod koji mi se jako svidio. Tako mi se fino upio u kožu i ostavio ju glatkom i nahranjenom da e na prvu oduševio. Koristila sam ga ispod dnevne i noćne kreme te mogu reći da mi je tih 10 ml trajalo oko tri tjedna. Količina koju vidite na slici, što je jedna pumpica, bila je dostatna za nanošenje na cijelo lice, vrat i dekolte. Žućkaste je boje, tekstura mu je rjeđa i lijepo se nanosi na lice. Preporučena cijena je 347 kn za 30 ml i po meni vrijedi svake lipe te svakako preporučujem ovaj serum.



Vinexpert anti – age serum za područje oko očiju i usana je također žučkste boje kao i učvršćujući serum, ali je nešto rjeđe teksture. Nanosi se ujutro i navečer na okoloočno područje, kapke i usne. Osim što zaustavlja pojavu bora, podiže kapke i djeluje na tamne podočnjake. Lagano se nanosi i brzo se upija u kožu te je bez mirisa. Sviđa mi se što se može nanositi i na kapke i na usnice te sam njegovim korištenjem primijetila da mi usnice izgledaju ljepše, sjajnije i ružičastije, odnosno kao da mi korištenje tog seruma na usnama pojačava njihovu prirodnu boju. Preporučena cijena ovog seruma je 254 kn za 15 ml.


Sad kad sam napisala o svakom proizvodu po nešto, mogu reći da sve proizvode, osim dnevne kreme, planiram ponovo kupit jer sam primijetila da mi je lice korištenjem ovih proizvoda izgledalo stvarno lijepo, nisam imala problema s aknama, miteserima i koža mi je izgledala zdravo i svježe. A mislim da ne trebam posebno govoriti o divnom mirisu Caudalie proizvoda :) Cijena ovog seta je 281 kn, dok sam ga ja ulovila na popustu od 25 % i platila 224,80 kn.




Kako vam se čini ovaj Vinexpert set? Jeste li probale nešto iz Vinexpert linije?

Broj komentara: 12:

  1. Ja sam probala jedino ovaj radiance fluid, imala sam par testera (od 5 ml) i jako mi se sviđa. Zapravo, obožavam Caudalie :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti se fluid svidio, onda će ti i ostalo biti odlično :)

      Izbriši
  2. Hm..nisam nista probala a samo bih serum voljela da isprobam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Serum je stvarno divan, pokušaj nabaviti uzorak :)

      Izbriši
  3. serum za lice i noćna kremica me sad privlače. volimm Caudalie, no još nisam probala ništa iz ove linije. no nakon tvoje recenzije ne znači da neću :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam još ništa probala od Caudalie-a,mada mi se jako sviđa serum.probat ću nabaviti tester...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Caudalie ima specifičan miris, ne znam još osobu kojoj se ne sviđa, ali definitivno prije kupovine probaj tester za slučaj da ti ne odgovara :)

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Joj, jesam :) A šta ću kad im sve tako fino miriši :D

      Izbriši
  6. nisam još probala, ali me baš privlači!!

    OdgovoriIzbriši