nedjelja, 22. prosinca 2013.

Wet n Wild rumenilo Mellow Wine

Ovih dana sam u gužvi, što na poslu, što u pripremama oko nadolazećih blagdana, ali što da se radi, to su takvi dani. Danas sam si uzela vremena i nakon nekog vremena korištenja odlučila sam vam prezentirati rumenilo Wet n Wild u nijansi Mellow Wine.


Rumenilo dolazi u plastičnoj kutijici s četkicom koja nije iskoristiva, ali ju ne želim baciti jer onda ostaje prazno mjesto, a to mi ne izgleda lijepo te se nikada ne zna, možda mi se dogodi da otputujem, a zaboravim ponijeti svoje kistove pa ju moram koristiti u slučaju nužde. U kutijici se nalazi 4 g rumenila i cijena mu je 33,90 kn.
Ambalaža rumenila mi se nimalo ne sviđa, jeftina plastika za koju imam osjećaj da će svaki trenutak puknuti i skoro sam odustala od kupnje ovog rumenila zbog loše ambalaže.


Otkako sam kupila ovo rumenilo, sva ostala su zanemarena, a ovo mi je trenutno nadraže rumenilo. Nijansa mu je predivna i ne znam koliko se na fotografijama vidi riječ je o roskasto crvenkastoj mat nijansi koja odgovara mojoj svijetloj puti i toplom podtonu.


Rumenilo je jako pigmentarno i mora se paziti pri nanošenju da se ne pretjera pa da obrazi ne budu kao u klauna. Lijepo se blenda i traje mi cijeli dan, odnosno ako sam ga nanijela ujutro prije posla, znam ga ponovo nanijeti prije večernjeg izlaska jer navečer volim malo jači make up.



Ukratko, ovo je jedno jako dobro rumenilo, lijepe nijanse za malu cijenu čiji je jedini nedostatak (po meni) loša ambalaža.


Kako vam se čini ovo rumenilo? Jeste li probali nešto od Wet n Wild kozmetike?

Broj komentara: 10:

  1. Nisam ništa probala, ali da baš želim ne bi me spriječila loša ambalaža.. Meni nekako vuče na ciglastu boju na zadnjoj slici.. U svakom slučaju, lijepo je rumenilo. I nokat ti je fin :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nisam nikako mogla uhvatiti pravu nijansu, što zbog tmurnog vremena vani, što zbog mog fotoaparata. Nokat, da narasli su napokon :D

      Izbriši
  2. Nisam. Iskreno nikada pre ovog posta nisam ni čula za tu kozmetičku firmu niti je ima kod nas ali moram priznati da baš fino izgleda i sviđa mi se i nijansa koju si izabrala. Lidija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj brand se prije nekoliko mjeseci pojavio u DMu i to ne u svim, nego samo u većim. Cijena je povoljna, a proizvodi su dobri. Vjerojatno će uskoro doći i u vaše DMove :)

      Izbriši
  3. nisam još probala njihova rumenila, ali ovo izgleda lijepo i ambalaža me ne bi spriječila u tome da ga kupim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije ni mene, ali sam se premišljala neko vrijeme :D

      Izbriši
  4. mene je ova marka jako ugodno iznenadila, i svako malo dođem do njihovog štanda u dm-u i upijam što bi si mogla uzeti od njih. naravno, ništa od priloženog mi nije prijeko potrebno, ali što više istražujem i isprobavam, sve sam oduševljenija njihovom kvalitetom. Iako im ambalaža izgleda prilično jadno. Ipak, da nije tako vjerujem da bi cijene bile veće.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam isto uzela neke stvari za probu i ugodno sam se iznenadila. Probala sam još ruž i lak za nokte i također sam zadovoljna. Mislim da ću si uzeti još neke stvarčice jer su stvarno dobre kvalitete, a cijena je i više nego pristupačna :)

      Izbriši
  5. čini se baš lijepo. ja sam odolijevala jedno vrijeme toj kozmetici,ali sam pokleknula prije par dana i kupila ruž koji me oduševio :) ali da,općenito mi je njihova ambalaža poprilično loša.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je njihov ruž super i planiram kupiti još koji. Htjela bih probati njihova sjenila, imaju mi baš lijepe nijanse :)

      Izbriši