petak, 23. prosinca 2016.

BeautyBox – prosinac

BeautyBox nam obično dolazi zadnji tjedan u mjesecu, no ovaj mjesec je požurio i stigao tjedan dana ranije kako bi nas razveselio za Božić ili poslužio kao savršeni dar ispod božićnog drvca.


Kako je ovo blagdanski box ilustracije na kutiji savršeno predstavljaju mjesec prosinac: klizaljke kao početak zime te svima nama poznati pozdrav hohoho.

U BeautyBoxu se nalazi sedam proizvoda i svi dolaze u originalnom pakiranju, a posebno će mu se obradovati ljubiteljice dekorative jer se u njemu nalaze čak dva dekorativna proizvoda.
Najveće iznenađenje BeautyBoxa je Ženski rokovnik by Ingrid Divković i to je upravo proizvod kojem sam se najviše razveselila jer svake godine počastim sebe jednim Ženskim rokovnikom. Cijena rokovnika je 80 kn.

Catrice Matt Lip Artist ruž u olovci mogao se pronaći u nekoliko nijansi, a do mene je doša nijansa 070 First bROWn Ticket. Imam već jedan ovakav ruž, samo u drugoj nijansi te vam mogu reći kako je fin, kremast i ugodan na usnama, a više o njemu sam pisala ovdje. Cijena ruža je 39,90.

Deborah Milano olovka za oči također se mogla naći u nekoliko nijansi, a moja je 08 dark green. Cijena olovke je 33,90 kn.

Tinktura balzam od zelenog čaja namijenjen je njezi lica, a zeleni čaj smanjuje nastanak bora na licu te dubinski djeluje na probleme kože. Nisam probala ništa od Tinkture te se jako veselim isprobavanju ovog proizvoda. Balazam dolazi u pakiranju od 50 ml i cijena mu je 50 kn.

DiWagner d.o.o. Privjesnice San Snova su hrvatski proizvod, a mogu se koristiti od ukrašavanja darova do dekoracije prostora. Meni su odlično došle za ispisivanje imena koja će doći na darove ispod božićnog drvca. 10 komada privjesnica dolazi po cijeni od 15,99 kn.

Fokus d.o.o. Razglednica je također hrvatski proizvod čiji je dizajn osmislila Dragica Banić autorica popularne slikovnice za odrasle. Na razglednici se nalazi božićni motiv te je lijep dar nekome.

Staedtler Drvene bojice Noris sadrže 12 bojica i dolaze po cijeni od 24,17 kn. Ukoliko ste kreativni s njima možete obojati razglednicu ili ih koristiti kao antistres terapiju te šarati po bojanki za odrasle, a ako niste kreativni uvijek bojice možete proslijediti nekom djetetu u obitelji.

Ovaj božićni BeautyBox digao je dosta prašine zbog nekoliko proizvoda koji su se našli u njemu, a nisu kozmetika. Meni se osobno sviđa što se u kutiji nisu našli samo kozmetički proizvodi, nego što se ekipa BeautyBoxa uvijek potrudi iznenaditi nas nekom sitnicom poput bombončića, razglednice ili privjesnica. Također mi se sviđa što se u njemu mogu naći proizvodi hrvatskih proizvođača te malih obrtnika i mislim da svakako treba podržati ljude koji su osmislili i izrađuju nešto drugačije, a treba ponekad biti i lokal patriot. Kada se pogleda samo Ženski rokovnik koji se našao u kutiji i čija je vrijednost skoro pa cijena cijelog BeautyBoxa + još šest proizvoda u original pakiranju, ova je kutija itekako isplativa.

Kako vam se sviđa prosinački BeautyBox?


*PR proizvod


Broj komentara: 12:

  1. Iskreno uopće mi se ne sviđa ovo "iznenađenje" , eto rokovnik mi je ok ali bojanka i bojice su po meni fail...rađe bi beauty stvarčice nego hobby potrepštine koliko got da one indirektno djelovale na ljepotu-iznutra...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš smo različiti :D Meni su bojice i bojanka puno bolje nego da su se u boxu našla dva testerića koja bi mi se samo povlačila po kupaonici :D

      Izbriši
  2. A gle, ako cemo tako svi ti beauty boxevi sadrze testere od kojih se vecina povlaci po kupaonici zato ili nam ne odgovaraju (doduse da ne propadne ipak ih testiramo kad smo ih vec dobili) ili zato jer se iz mjeseca u mjesec ponavljaju. Ovomjesecni box mi je super, ali inace zali boze novaca i odavno sam odustala od njih jer osim efekta iznenadenja i iscekivanja redovito dobijem ili proizvode koje imam ili one koji mi ne odgovaraju. Na visemjesecnoj razini skupi se dosta kn i bolje mi je kupiti nesto konkretno. Da su bar nasi b boxevi kao strani...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je dosta nezahvalno birati proizvode za jedan beauty box jer uvijek ima razočaranih. Npr. mene će više razveseliti neka kremica za lice u putnom pakiranju, dok će se većina djevojaka više razveseliti nekom dekorativnom proizvodu. Meni se ne sviđa to što se u boxovima vrte stalno isti brendovi, ali kako je konkurencija boxova na našem tržištu velika, vjerujem da će se u budućnosti morati potruditi kako bi imali zadovoljne kupce. Strani boxovi su predivni i žao mi je što ih samo nekolicina dostavlja u RH, ali ja se nadam da će i naši boxovi s vremenom napredovati :D

      Izbriši
    2. Poz,moze li link ili ime nekih stranih boxova koji dolaze u Hr.
      Hvala

      Izbriši
    3. Ja sam od stranih naručivala samo Lookfantastic beauty box, ali znam da su blogerice naručivale ove boxove: Glam Guru, Love Lula, Cult Beauty, Secret Lucky Box. Treba malo istražiti jer mnogi boxovi su stizali u RH bez plaćanja shippinga, ali to se zna promijeniti pa da ne bude zabune :D

      Izbriši
  3. Meni se bas svidjaju i rokovnik i bojice :) Super da ima nesto za kreativce iako razumijem da ako se zove beautybox da ce vecina ocekivat beauty stvarcice.. Molim te reci mi gdje si nabavila ova led srca? Prekrasna su i tako bi mi dobro dosla na bor ;) Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Led srca sam kupila u Lidlu i bila su 35 kn. Mislim da bi ti za bor bila premala jer imaju samo 10 lampica te nisu na struju, nego na baterije što ih čini odličnim za ukrasiti adventski vijenac :)

      Izbriši
  4. Kao i obično, sviđa mi se sadržaj kutije a posebno mi se sviđa što je svaka personalizovana :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni se nije svidio sadržaj boxa. Dobila sam od njih dva puta zelenu olovku za oči i crveni ruž.Nadam se da to više neće stavljati u box.:(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Shvaćam tvoje razočarenje, tebe baš hoće te nijanse :)

      Izbriši