subota, 23. travnja 2016.

theBalm Girls lipstick – Mai Billsbepaid

Kako se theBalm pojavio na našem tržištu mogli ste čitati puno recenzija o divnim sestricama Manizer, raznim mamama, rumenilima te paletama sjenila koji ostavljaju bez daha. Njihovi ruževi nisu toliko popularni, no svakako su vrijedni spomena te vam donosim recenziju theBalm ruža u nijansi Mai Billsbepaid.
Linija theBalm ruževa Girls inspirirana je James Bondom i njegovim djevojkama , a ruževi su u elegantnom srebrnom pakiranju koje stane i u najmanju torbicu. Izgleda ambalaže podsjeća na prepoznatljive M.A.C. ruževe i njihov metak izgled, a ono što me kod same ambalaže jako iznenadilo je to što su ruževi laki ko perce te su sigurno najlakši ruževi koji postoje. Ruževi dolaze u šest nijansi, a moja se zove Mai Billsbepaid.
Nijansa koju ja imam je jedna lijepa nude nijansa idealna za one dane kada niste raspoloženi za nekakav jači make up. Tekstura ruža je balzamasta, kremasta i lako se nanosi na usne, a ono što je zanimljivo da ćete nanošenjem ruža na usne osjetiti lagano hlađenje i mint miris koji nestaje. To hlađenje je nešto ugodno, posebno u toplijim danima. Zbog svoje balazamaste teksture izrazito je lagana na usnama i nećete imati osjećaj da imate ruž na usnama. Ima satin finish i jedan je od onih ruževa koji ostavlja trag na sve što dotaknete usnama. Pigmentaran je, no trajnost mu nije jača strana, a na mojim usnama izdrži oko tri sata. Preživjet će kavu ili neko piće, dok obroke neće.

Sastav:

Cijena ruža je 129,90 kn za količinu od 4 g, a theBalm kozmetika se može pronaći u određenim Bipa i Muller prodavaonicama te parfumerijama Martimex.

Ne mogu reći da je to najbolji ruž koji sam imala, ali svakako je vrijedan pažnje ukoliko volite ruževe satin finisha te lakših tekstura, a meni se posebno sviđa efekt hlađenja koji ruž pruža.


Volite li theBalm kozmetiku? Jeste li probali koji njihov ruž?





Broj komentara: 26:

  1. Pakiranje mu je elegantni i profinjeno. I baš mi se sviđa.
    Nisam se dosad susrela s tom kozmetikom pa ni nemam ništa od njih.
    A I cijena je bogami "dobra".
    Da je barem oko 90 , 100 kn bilo bi idealno 😂
    Bas ću pogledati u meni najbližem Mülleru ponudu pa si možda i kupim barem jedan ruž

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijena je dobra pa ja čekam popust od 30% na dekorativu u Bipi i onda se počastim :D A pakiranje je vrh :D

      Izbriši
  2. Ruž je divan, boja mu je baš ono što nude treba biti, da se ne stapa s bojom usana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mjerkala sam ga na netu, i divan je zaista, ali nisam sigurna da li vrijedi te novce :/

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo nijansa mi je predivna! Moram čekirati uživo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasan je <3 idealna svakodnevna nijansa, a naziv ruža odličan :) u mojoj Bipi naravno nema the Balm-a :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta, ali možda dođe jer ga je najisplativije uzeti u Bipi uz 30% popusta :D

      Izbriši
  6. Nijansa je savršena. Čak i taj efekat hlađenja... čini se zanimljivim. Volim The Balm proizvode, no nisam fan iznosa koji krase njihove police u Hr, pa često kupujem online.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Online je isplativije ili uz 30% na dekorativu u Bipi :D

      Izbriši
  7. jako mi se sviđa ova nude nijansa i točno mogu zamisliti kako ti lijepo stoji :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Divno ti stoji. :) Nemam ništa od balma, ali ako ću kaj kupovat, to sigurno bude neki ruž, pošto nemaju lakove :( već sam prije škicala ruževe i baš su mi bili slatki, od kutijice do nijansi... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaju oni da žene padaju na ambalažu :D Hvala ti :*

      Izbriši
  9. Mislim da je ovo prva recenzija tB karmina koju sam pročitala, obično se piše o drugim stvarima.
    Inače, nijansa me je oborila sa nogu, baš je po mom ukusu i podseća me na jedan Kiko karmin koji imam. Zbog nijanse mu opraštam sve nedostatke :)) L.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovo je totalno moja nijansa i svakako bi voljela isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ruž je apsolutno predivan... Ja svaki puta kada svratim kod tebe na blog imam nešto novo na WL

    OdgovoriIzbriši