utorak, 5. travnja 2016.

Olival šampon i ulje za kosu – čičak

Olival dvojac šampon i ulje od čička namijenjeni su suhoj i oštećenoj kosi. Moja kosa nije takva, zapravo za vrhove mogu reći da su suhi i oštećeni, dok mi je vlasište masno i pomirila sam se da kosu moram prati svaki drugi, treći dan te da nema šampona koji će odgoditi pranje kose. Ono što tražim od proizvoda za kosu je da mi njeguju kosu te da je dodatno ne otežavaju i maste, a kako sam zadovoljna s ovim dvojcem pročitajte u nastavku.

Čičkov šampon namijenjen je suhoj i oštećenoj kosi, ali i kosi sklonoj peruti, opadanju te jača korijen kose. Na prvu sam mislila da će ovaj šampon biti preslab za moju kosu, no ugodno me iznenadio. Iako je nježan, odlično ukloni sebum i nečistoće, a nakon prvog pranja primijetila sam da mi kosa ima više volumena nego inače. Miris mu je blag, biljni, malo neobičan, ali navikne se na njega, dok mu je tekstura rjeđa pa se treba paziti pri korištenju jer zbog rjeđe teksture zna skliznuti iz ruke. Teže se ispire iz kose pa je za to potrebno malo više vremena, nego uobičajeno. Kosa mi je nakon pranja ovim šamponom izuzetno mekana i sjajna te sam dobila i nekoliko komplimenata kako ga koristim. Cijena šampona je 27,90 kn za 300 ml.

Čičkovo ulje za kosu je odlična nadopuna čičkovom šamponu jer djeluje protiv opadanja kose i peruti, a namijenjen je kao i šampon suhoj i oštećenoj kosi. Olival savjetuje korištenje ulja kao pakung. Znači ulje se nanese na suhu kosu te se zamota u ručnik ili foliju i drži tako oko pola sata, a nakon toga se kosa opere šamponom. Ulje nisam koristila na taj način jer moja kosa, osim vrhova, nije suha, nego sam ga nakon pranja i sušenja kose nanijela samo na vrhove i to mi se pokazalo odlično. Vrhovi su mekani i nahranjeni, a ono što mi se posebno sviđa je to da ulje neće dodatno zamastiti kosu. Cijena ulja je 28,90 kn za 60 ml.

Ukoliko ste u potrazi za povoljnim i kvalitetnim šamponom i uljem za kosu svakako obratite pažnju na ovaj dvojac koji su sigurno vrijedni vaše pažnje. Osim u varijanti čičak, Olival šampon i ulje za kosu dolaze i u varijanti s avokadom.

Jeste li probali neki od Olival proizvoda za kosu? Kako ste zadovoljni?



*PR – Proizvodi su ustupljeni na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.

Broj komentara: 10:

  1. Imam čičak ulje za kosu, znaš da sam pisala o njemu i sviđa mi se. Mogla bih i šampon da probam ako ga uopšte ima kod nas, imamo sličnu kosu (samo što mi se kosa pri temenu ne masti) pa kontam da bi mi i on odgovarao. L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da bi ti odgovarao šampon, a ulje je prva liga :D

      Izbriši
  2. Imam varijantu sa avokadom i uskoro tipkam recenziju!

    OdgovoriIzbriši
  3. šampon ću vjerojatno probati uskoro :D a ulja imam previšee :D moram barem jedno potrošiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da i sama volim gomilati ulja, a ona se sporo troše :)

      Izbriši
  4. Nisam probala, ali stvarno bih mogla jer mi je kosa isto suha na vrhovima od silnog tretiranja bojama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to, moji vrhovi su uništeni od godina i godina bojanja :D

      Izbriši
  5. Nisam imala prilike isprobati, ali me ovo ulje već neko vrijeme mami i mislim da bi mi bilo odlično jer mi je kosa baš jako suha, a ti si ona sretnica s predivnom kosom, samo dok je se sjetim... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, hvala ti draga :* Svaka kosa ima svoje problema i sam je treba slušati pa maziti i paziti :D

      Izbriši