ponedjeljak, 11. travnja 2016.

NOTD: O.P.I. – Dutch Tulips

Iako je crvena boja uvijek aktualna, samo ime ovog laka je totalno proljetno pa je to i jedan od razloga zašto sam upravo sada odlučila pisati o ovom laku. Dutch Tulips sam dobila od kume za rođendan prije jedno dvije godine i jedan je od dražih lakova, a zašto pročitajte u nastavku.

Lak dolazi u izgledom prepoznatljivoj O.P.I. bočici od 15 ml s četkicom srednje debljine koja je izrazito precizna te se lak lijepo može nanijeti na pločicu nokta. Ono što je mene oduševilo je brzina sušenja jer dok nalakiram nokte druge ruke, nokti na prvoj su već suhi i to je veliki plus kod mene jer nisam baš poznata po strpljivosti. Trajnost samog laka je oko ti dana, a onda se počne lagano skidati s rubova nokta.
Boja Dutch Tulips je meni više boja maline, no možda su nizozemski crveni tulipani malo drugačije nijanse nego naši J Za potpuno prekrivanje dovoljan je samo jedan sloj laka, no ja uvijek nanosim dva, možda iz navike, ali volim imati dva sloja laka na noktima. Lak ima prirodni sjaj pa nisam stavljala nikakav nadlak, a kako izgleda na noktima pogledajte sami.
O.P.I. lakove možete kupiti u Mulleru po cijeni od oko 100 kn.

Kako vam se sviđa ovaj lakić? Nosite li crvene lakove za nokte?


22 komentara:

  1. Predivan je i fotke su ti baš krasne. :) Kod mene crvena uvijek pali, ali nisam ju već mjesecima nosila na noktima, dok prije niti jednu drugu nijansu nisam nosila, osim crvene. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :) Tako je i kod mene ili stalno nosim crvenu na noktima ili je ne nosim neko vrijeme pa se onda zaželim :D

      Izbriši
  2. I ja volim crvene lakove a ovaj tvoj primerak je predivan. :)
    Opi još nisam probala, nemam ni jedan njihov lak. Čini mi se da nisu vredni bezobrazno visoke cene. L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, mogu se naći lakovi takve kvalitete i po povoljnijoj cijeni, ali isto tako se i OPI mogu naći na akciji :D

      Izbriši
  3. Joj prelep je! Imam dva O.P.I. laka i dobri su mi, al nisam sigurna da vrede te pare.. Uvek se nekako pre opredelim za Essie :)) Moj omiljeni crveni je iz neke stare Bourjois kolekcije koju su povukli iz ponude. :( Dočepala sam se poslednjeg primerka i to zahvaljujući drugarici koja ga je našla u Mulleru u Zagrebu. :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he i sama sam Essie girl tako da te razumijem :D

      Izbriši
  4. Volim crvene lakove i imam ih nekoliko u kolekciji, ali moram priznati da sam ih u zadnje vrijeme malo zanemarila ni sama ne znam zašto. Dolaze nam topliji dani pa ću morati to malo ispraviti. Ovaj tvoj mi je krasan, baš predivna nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
  5. omg gorgeous <3 zaljubljena sam u nijansu koja inače nije nikako moj đir :D na žalost u mom mulleru više ne drže OPI..mislim da ga ima u Bipi ali tamo rijetko zalazim jer nemaju ni the Balm..sve ostalo što trebam nađem u muller-u..da, ugl, sisak nema ništa, nema ni Kozma...hahaa, sad ja kukam :) ugl, lak je prekrasan <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nemoj kukati :D Ja opet mislim da je Sisak idealan jer nisi u Zg, a opet ti je blizu :D

      Izbriši
  6. Predivna boja i ja obozavam crvene lakove. Imala sam sreću da dobijem 3 opi laka, dva sam poklonila a jedan zadrzala i mogu reci da je najbolji lak koji sam probala do sada :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih također volim, iako se mogu naći dobri i povoljniji lakovi :D

      Izbriši
  7. Nijansa je savrsena za prolece! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Boja je prelepa, savršena je za proleće-leto. Obožavam crvene lakove. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. baš je divna, proljetna, vesela boja,, volim lakove boje maline, no sad sam skužila da nemam ni jedan u kolekciji. Imala sam prije neki od Smart girls gets more, ali se sasušio :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim te malinaste nijanse jer nisu drečave, a opet nisu ni totalno zagasite, onako su mi taman, a rado nosim i ruževe te nijanse :D

      Izbriši
  10. Lak je baš lijep i fotke su ti baš odlične ;)
    I slažem se da ne treba nadlak, ovaj se baš lijepo sjaji.

    OdgovoriIzbriši
  11. Imam jedan Essence lakic slicne nijanse i stalno ga nosim. Prije uopce nisam voljela crvenu boju sada obozavam crvene nokte.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Crveni noktići lijepo osvježe svaku kombinaciju :D

      Izbriši