srijeda, 27. travnja 2016.

MAC Blot Powder

Sve ponosne vlasnice masne kože lica znaju koliko je teško naći dobar proizvod za matiranje jer je efekt bez sjaja lica jako teško postići samo s puderom. Transparentni puderi su za tu ulogu savršeni jer se stapaju s kožom, matiraju i ne ostavljaju cakey izgled.


MAC Blot mi je bio jako dugo na wish listi, ali kad se ukazala prilika da sam se našla u blizini MAC trgovine nisam uopće razmišljala što ću kupiti.
Puder dolazi u crnoj kartonskoj kutiji unutar koje se nalazi crna plastična kutijica s puderom. Izgled je jednostavan, u crnoj ambalaži tipičnoj za MAC proizvode. Kutijica s puderom ima ogledalce i spužvicu za nanošenje što je zgodno ukoliko trebate popraviti puder, a i dosta je čvrsta te nema straha da će vam se otvoriti u torbici.
Puder dolazi u samo pet nijansi (light, medium, medium dark, dark, deep dark), a moja je medium dark. Nemojte se buniti kod ovoga dark jer moja je koža sve, samo nije tamna, a puder je transparentan i stapa se s tenom tako da se na koži ne vidi.

MAC Blot sam nanosila kabuki kistom na tekući puder ili BB kremu kako bi si dodatno matirala lice te se on odlično stapao s tekućom podlogom i držao mi lice matiranim oko šest sati, nakon čega je sebum lagano počeo izbijati. Po potrebi sam ga popravila tapkajući puder sa spužvicom za nanošenje koja je pakirana s puderom i on se odlično nadograđuje.

Ne trusi se i ne ostavlja brašnasti izgled na licu što mu je veliki plus. Također mi nije izazvao nikakve gadosti na licu, niti čepio pore.
Cijena pudera je 202,90 kn za 12 g proizvoda, a rok trajanja mu je šest mjeseci i vjerujem da će mi puder toliko i potrajati jer se i uz svakodnevno korištenje sporo troši. Puder se vani može kupiti jeftinije, kao ostali MAC proizvodi, tako ukoliko putujete negdje škicnite u MAC trgovinu, a kupovinu preko eBaya ne bi savjetovala jer ima jako puno lažnjaka.

Ukoliko tražite odličan transparentni puder za matiranje s MAC Blot puderom ne možete pogriješiti te imate moju preporuku.


Jeste li koristili MAC Blot puder? Što koristite za matiranje lica?

Broj komentara: 12:

  1. Baš ću ga pogledati u Trstu, kad potrošim nešto od ovih što imam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je u tu svrhu Sexy Mama (theBalm) bez greške! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam da Sexy Mama i Blot mogu ići ruku pod ruku :D Nisam probala Sexy Mamu, ali svakako planiram :D

      Izbriši
    2. Pošto sam probala oba, mogu reći da Blot ipak malo bolje matira :)
      No Sexy Mama ima ljepši finish :D tako da u hladnijem periodu godine radije posežem za Sexy Mamom, dok je za ljeto meni puno bolji Blot :)

      Izbriši
    3. Taman onda potrošim Blot preko ljeta i na jesen nabavim Sexy Mamu :D

      Izbriši
  3. Uf, 6 sati sebum pod kontroliom, kod mene ne drži toliko. Bez baze ništa, a zasad mi najbolje drži sebum Nivea balzam poslije brijanja, čak 4 sata, toliko mi drži i Murad oil control mattifier. Kod blota mi se sviđa što je jakoo prirodan, bez obzira koliko se stavi. Definitivno ću kupiti ponovno kad potrošim. Sad još imam i Sexy mamu za testiranje pa ću vidjeti kako će se ona držati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda je kod mene to i zbog svih preparata koje koristim kako bi sebum stavila pod kontrolu. Ujutro temeljito očistim lice, a i tekuće podloge koje koristim mi također matiraju pa je vjerojatno to sve skupa i zajedno dovelo do šest sati :D Kako će se ponašati na vrućinama to ću tek vidjeti :) Sexy Mamu imama već duže vrijeme na WL i nadam se da će uskoro biti moja :D

      Izbriši
  4. Imam ga i obožavam ga samo što ga zimi nosim nešto rijeđe, ali zato proljeće i ljeto ne mogu bez njega :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divan je :D Ja ga još nisam nosila u toplijim mjesecima, tako da ću tek vidjeti kako ćemo se slagati :D

      Izbriši