ponedjeljak, 14. prosinca 2015.

3 days of Essence „Merry Berry“ – day 2: highlighter & gold dust powder

Kako mogu Božić i Nova godina proći bez šljokica i sjaja? Ne mogu, bar ne kod mene, a to zna i Essence pa je u svoju blagdansku kolekciju „Merry Berry“ ubacio i dva proizvoda namijenjena upravo tome. Riječ je o highlighteru i mirisnom zlatnom puderu u prahu koji dolaze u jednoj nijansi istog imena 01 I love my golden pumps.


Highlighter - 01 I love my golden pumps

Dolazi u klasičnoj Essence prozirnoj ambalaži od čvrste plastike. Ono što nije klasično je to što se kroz prozirnu ambalažu vide ispupčene zvijezde napravljene od teksture highlightera koje zaustavljaju dah i plijene poglede. Sam highlighter je puderasto zlatne boje i ostavlja suptilan sjaj. Fine je teksture, bez krupnih zlatnih čestica pa na licu izgleda lijepo za svakodnevno nošenje. Zbog svilenkastog finisha lako se nanosi na lice i ne trusi se. Neće vam na licu potrajati cijeli dan, ali tri do četiri sata ste sigurni, a onda će ravnomjerno početi nestajati s lice, odnosno blijediti. Pigmentarnost mu je solidna, tako da treba biti lake ruke u nanošenju kako ne biste izgledali poput božićne jelke. Cijena ove ljepote je 28,90 kn za količinu od 9 g koja će uz umjereno trošenje potrajati.
Sastav: Talc, Mica, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Magnesium Stearate, Diisostearyl Malate, Hydrogenated Polyisobutene, Tin Oxide, Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Phenoxyethanol, Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499 (Iron Oxides), Ci 77891 (Titanium Dioxide).


Mirisni zlatni puder u prahu - 01 I love my golden pumps

Morate priznati da ovaj puder ima najljepšu ambalažu u cijeloj kolekciji i upravo je ambalaža krivac što me je privukao. Podsjeća na vintage parfeme kakve sam si oduvijek željela, ali eto nemam parfem, ali imam zlatni puder J Kako me ambalaža podsjeća na vintage parfeme očekivala sam da je ovaj zlatni puder malo veći, ali kako je riječ o zlatnim šljokama koje se sporo troše i ova količina od 5 grama će potrajati. Puder je sitno mljeven sa zlatnim šljokicama koje se mogu nanositi na lice i dekolte. Ja sam ga koristila samo na dekolteu i dovoljno vam je nekoliko pritiska na pumpicu da dobijete željenu količinu šljokica. Zbog boljeg efekta, odnosno da zadržite šljokice na željenom mjestu bilo bi dobro da puder nanesete na vlažnu ili nakremanu kožu. Miris pudera je ugodan, mislim da je riječ o vaniliji, ali se ne zadržava dugo na koži, nego samo dok ga nanosite. Puder se može kupiti po cijeni od 29,90 kn, ako se već nije rasprodao jer je zbog svoje neobične ambalaže vrlo tražen.
Sastav: Mica, Avena Sativa (Oat) Starch, Talc, Silica, Methylparaben, Propylparaben, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance), Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499 (Iron Oxides), Ci 77891 (Titanium Dioxide).

Nadam se da ćete uz ove swatcheve, koji nisu baš nešto ispali jer vani nema sunca danima, uspjeti vidjeti ljepotu ovih proizvoda, a i koliko god su ambalaže proizvoda divne, nisu baš fotogenične, tako da imate i moj odsjaj na zlatnom puderu u prahu jer koliko god sam se trudila sakriti nisam uspjela J

Kako vam se sviđaju ovi svjetlucavi proizvodi? Volite li vi šljokice za vrijeme blagdana?

Broj komentara: 18:

  1. Ljepote! <3
    Imam zlatni puder, meni on neravnomjerno izlazi kad špricnem. Jel ti se događa to? :(
    Highlighter nisam kupila jer štedim za MACov i The Balmov, ali mi se sviđa. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni šljokice izlaze ravnomjerno, doduše moram malo više "pumpati" i protresti bočicu, no onda se daju lijepo nanijeti :D Imam The Balm Mary-Lou i usudila bi se reći da je ovaj highlighter jeftiniji dupe :)

      Izbriši
  2. Volim :D Ali uglavnom samo za vreme praznika.
    A što se tiče proizvoda, preslatko izgledaju <3 L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ponekad se znam zanijeti pa furam šljoke i tijekom godine pa samo primjećujem da me ljudi čudno gledaju :D Ali šta ću kad volim :)

      Izbriši
  3. Ne znam kaj mi je u posljednje vrijeme, ali uopće me više ne mame sve ove silne LE koje izlaze i koje će izaći...Iskreno, ništa me se nije dojmilo, čak niti jedan jedini lakić iz ove kolekcije, počinjem se brinuti za svoje mentalno zdravlje. :O Šalu na stranu, drago mi je da tebe ove šljašteće stvari vesele i da si ih upecala, sviđa mi se vintage bočica, inače nisam fan highlightera jer bi vjerojatno pretjerla u nanošenju. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je dobro za tvoj novčanik :D Rado bi i sama da me makar na malo uhvati ta tvoja faza :D

      Izbriši
  4. Kod mene u Muller ova kolekcija jos nije dosla, a zelim top coat samo :) bocica je preslatka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam svoju kolekciju ulovila u Bipi, ali vjerujem da će doći i u tvoj Muller :D

      Izbriši
  5. divne fotke <3 <3
    highlighter me privlači i možda bih si ga kupila, ako ga nađem, jer nemam još ni jedan :D
    a puder u prahu izgleda predivno, no njega bi preskočila pri kupnji, jer iz iskustva znam da mi takve stvri na kraju završe kao ukras :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je uhvatila neka manija kupovanja highlightera, ali i trošim ih pa mi je to ok :D A bočica je divna i kao ukras :)

      Izbriši
  6. ne trebaju mi te šljokice i jedva sam se suzdržala od njih, isto me ambalaža mamila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što je je, znaju kako privući žene :D Ambalaža je za svaku pohvalu :)

      Izbriši
  7. Ja sam toliko zaljubljena u ovaj highlighter da mi se čini da meni i neće baš toliko dugo potrajati. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he, i ja sam nešto opasno krenula s njim :) Kako sam ga nabavila u stalnoj je upotrebi :D

      Izbriši
  8. nema toga sto mi se nije svidjelo u liniji... ♥

    OdgovoriIzbriši