ponedjeljak, 2. prosinca 2013.

Mjesec u slikama – studeni

Ovo je moj prvi post takve vrste na koji sam se odlučila iz dva razloga: prvi je da mi se skupilo lijepih sličica koje želim s vama podijeliti, a drugi što rado čitam ovakve postove kod drugih.

Sve u svemu studeni je bio divan mjesec koji mi je proletio, a da se pravo nisam ni okrenula i stvarno se moglo uživati u njemu jer je što se tiče vremenskih prilika bio šarolik, od sunca i jesenjih boja, preko magle i kiše pa do snijega :)

Započinjem sa slikama hrane jer se u studenom dobro jelo.

Tjestenina sa sirom, zlatnim šampinjonima i brokulom.



Pečena piletina s začinima, krumpirom i gljivama.


Pastrva s krumpirom i rajčicom.


Muffini s jabukom i cimetom uz Ligu prvaka.


Isprobali su se noviteti iz Milke.


Bila sam u cirkusu Safari koji je sve samo ne safari, prije bi mu odgovaralo ime Farma, i nije mi jasno oko čega su iz Društva za zaštitu životinja digli toliku frku jer sve životinje koje su u cirkusu su domaće životinje koje su same po sebi poslušne i mogu se istrenirati. To što su konji protrčali nekoliko krugova po podiju i što se pas popeo kozi na leđa, pa hallo, u čemu je tu problem. Ne moram ni napominjati da su djeca uživala, a kako je riječ o gradskoj djeci velika je vjerojatnost da su prvi put uživo vidjeli konja ili vola.




Bila sam aktivna  Matching Manicures (Galaxy, Ombre, Skittlette, V manikura).


Prvi put sam nešto osvojila na giveawayu – Kraglinu na blogu Petite Cherie u suradnji s darovitom mladom umjetnicom Petrom. Petite me iznenadila s još nekakvim sitnicama i ovom divnim crvenim lakićem :)


Tri ljepotana.


Pred kraj mjeseca nam je zabijelilo. Pogled s mog balkona.



Kako moja Fiki reagira kada nije u centru pažnje. Slikala sam s mobitelom po mraku, jer dok bi došla do fotoaparata, ona bi pobjegla.


I za kraj grafiti. Jedan me nasmijao, a jedan raznježio.




Kako je protekao vaš studeni?

Broj komentara: 12:

  1. Divan post, baš su ti lepe sličice :) Naročito, one hrane sa početka....a za oko mi je zapao Milka novitet koga nema još uvek kod nas. Ili ga ja nisam videla :)
    Lidija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga! Nema ovih Milkinih noviteta u svim trgovinama, to sam pronašla u Intersparu.

      Izbriši
  2. Hvala Bogu da ne volim gljive pa me nisi uspjela namamiti s prva dva jela, ali ona ribica mi se nasmiješila :D Drago mi je što si napisala ovaj post, nadam se da ćeš nastaviti - volim ovakve postove :) Hehe slike s balkona :D Ma super mjesec! Grafiti su super, osobito Chuck, neka više dođe!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gljive su jako zastupljene u mojoj prehrani jer ih obožavam ;) Mislim da smo toliko zaglibili da nas ni Chuck ne može spasiti :D

      Izbriši
  3. Ne vidim dalje od ovog snijega predivnog!!!!!!!! <3 želim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ništa, preseli na zimu u Slavoniju i uživaj u zimskim radostima :D

      Izbriši
  4. Snijeeeg....ono što mi najviše nedostaje otkako sam se iz Zagreba vratila kući na more, obožavam snijeg. I obožavam studeni, moj rođendanski post. Iiii, kakvi su Milka noviteti? Baš sam znatiželjna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od zime jedino volim snijeg :) Čokolada s punjenjem od maline mi je odlična, a ovi čokoladni bomboni (ili što to već je) su solidni i podsjećaju me na Duplo, ali Duplo mi je puuuno bolji :)

      Izbriši
  5. Klopaaa :) Gljive baš volim! Ovu tjesteninu moram probati, sviđa mi se ta kombinacija :) I vidim lakiće na okupu :DD Baš su slatki svi zajedno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj tjesteninu, lagana, a zdrava kombinacija i što je najvažnije fina ;) Lakići su super, ne znam koji mi je ljepši :D

      Izbriši
  6. joooj,šalji malo ove divne klope,pogotovo tjestenine :D maca je predivna <3
    rainbow flower

    OdgovoriIzbriši