petak, 1. studenoga 2013.

Studeni

Prošao nam je listopad i završio je veselo Halloweenom, maskiranjem i zabavom. Već idući dan je totalno drugačija atmosfera jer nam je došao studeni koji započinje obilježavanjem Svih Svetih. Na taj dan smo svi u mislima na naše pokojne jer mislim da danas ne postoji čovjek koji nije izgubilo dragu osobu.

Volim taj blagdan, tako mi je miran, spokojan, dostojanstven. Volim miris upaljenih svijeća u suton i pogled na krizantemama pune grobove.





Negdje sam pronašla stihove, ne znam tko ih je napisao, ali meni su tako lijepi i prigodni da sam ih željela podijeliti s vama. Stihovi mi se baš uklapaju u blagdan Svih Svetih.


Studeni
Vjeruj u život tako snažno
da te ni sama smrt
ne može od njega odijeliti.
Da se približiš Bogu,
da uđeš u njegovu tajnu
moraš biti spreman
sve ostaviti.

2 komentara: