nedjelja, 3. studenoga 2013.

Matching Manicure: Galaxy


Tema ovotjedne manikure je svemir, odnosno galaksija. Odlična mi je ta tema i kako nikada nisam radila takvu manikuru bila sam jako uzbuđena cijeli tjedan i smišljala sam kako ću to napraviti, koje lakove ću koristiti... Ta manikura mi je uvijek izgledala jako komplicirana, no moram vam priznati da se tako samo čini.


Za izradu manikure koristila sam ove lakove i naravno spužvicu bez koje je manikura neizvediva:

• Avon – Inky Blue

• Maybelline 51

• H&M – Neon Yellow

• Moment 11

• Essence 103 Space Queen

A sada pogledajte moj uradak :)








Manikure ostalih djevojaka možete pogledati na sljedećim linkovima:

Broj komentara: 9:

  1. Super je,izgleda strasno komplicirano,a ustvari je super jednostavno i efektno ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, mislim da ću češće raditi takvu manikuru :D

      Izbriši
  2. Divni su. :) Odlično si iskombinovala boje, za razliku od mene. Treba mi još prakse. ;) Tanja

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo mi se svidja ova kombinacija rozikaste i zute u svemiru, super izgleda. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično, baš si lijepo dočarala tu svemirsku raznobojnu maglicu... Bravo! :)
    Ja već dugo planiram ovu manikuru, preko 2 godine, i nikako nikada. A sad sam eto propustila savršenu priliku da ju napravim za MM dan. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikad nije kasno :) I ja sam izbjegavala ovu manikuru jer mi se činila teškom za izvest i sad kad sam vidjela da to nije tako strašno, radit ću je malo češće :D

      Izbriši